Dodací podmínky

 

Zboží je možné objednat přes náš eShop.

  1. Objednané zboží je expedováno do 1-2 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud je skladem. Vždy informujeme zákazníka o odeslání zboží telefonicky nebo na jeho emailovou adresu. Pokud objednané zboží není skladem,  kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo mailem, a navrhneme další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty nebo odstoupení od smlouvy.
  2. Zboží je možné zaplatit předem bankovním převodem, dobírkou při převzetí nebo hotově. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  3. Objednané zboží zasíláme na území České republiky prostřednicvím balíkové logistiky společností Česká pošta nebo je možné si ho vyzvednout osobně na adrese provozovny Zdravé potraviny Příbram max. do 3 pracovních dnů od expedice zboží. Cena poštovného po ČR je 99 Kč. 
  4. U objednávek nad 1499 Kč je vždy poštovné zdarma.
  5. Hmotnost jednoho balíku je max. 15kg.
  6. Zásilky jsou doručovány v pracovní dny od 8 do 18 hodin na Vámi uvedenou adresu. Pro sjednání konkrétního času doručení vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou nebo telefonicky. Kurýr má 2 pokusy na doručení. V případě nevyzvednutí zásilky a opakovaného zaslání na žádost zákazníka hradí další poštovné zákazník v plné výši. Za opakované zaslání zásilky účtujeme navíc poplatek 99 Kč (slovy: devadesátdevět korun českých). Pokud nevyzvednutou objednávku zaplacenou převodem objednavatel zruší, má provozovatel právo strhnout si z částky celou částku, kterou zaplatil za doručení.
  7. Při přebírání zásilky od kurýrní služby postupujte následovně:
    • Při přebírání zásilky řádně zkontrolujte neporušenost obalu zásilky. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepiště ihned s řidičem zápis o škodě, aby mohla být uplatněna reklamace. Na pozdější reklamaci bohužel nemůže být brán zřetel. 
    • Převzetím zásilky příjemce stvrzuje, že zásilku převzal bez zjevných závad.
    • Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že obsah zásilky je poškozený, bezprostředně nás informujte; nejpozději však do následujícího dne od převzetí zásilky.
  8. U objednávek za min. 199Kč DOPRAVA ZDARMA - platí jen pro Příbram, a za min. 399Kč pro obce (Dubno, Dubenec, Liha, Občov, Kotenčice, Drásov, Trhové Dušníky, Lhota u Příbramě, Podlesí, Láz, Bohutín, Háje).
  9. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 603 526 651 nebo emailem na zooshopuran@seznam.cz

Anketa

Uvítali byste zasílání i prostřednictvím PPL?

Celkový počet hlasů: 16